суботу, 26 лютого 2011 р.



Літературний розвиток молодших школярів на сучасному етапі розвитку методичної науки

24.02 2010 р. у приміщенні КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти" відбувся науково-методичний семінар "Літературний розвиток молодших школярів на сучасному етапі розвитку методичної науки" за участю Лабораторії методичного забезпечення безперервної системної освіти школа – ВНЗ Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди, а саме завідувача лабораторії Джежелей О.В., професора, кандидата пед. наук та співробітників: Ємець А.А. (доцент, кандидат пед. наук) і Коваленко О.М. (доцент, кандидат пед. наук). Семінар проведено за підтримки видівництва "Ранок".
                      
                              

вівторок, 22 лютого 2011 р.

Вітаємо фіналістів ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2011"

В ході засідання було підбито підсумки та визначено переможців ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2011».
У номінації "Початкові класи" фіналістами конкурсу стали:
Алешко Юлія Михайлівна - учитель початкових класів Пісочинського колегіуму Харківської районної ради;
Сєнна Вікторія Володимирівна - учитель початкових класів Первомайська загальноосвітньої школи I-III ступенів № 7 Первомайської районної ради.
Переможцем другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2011»: (протокол спільного засідання оргкомітету і журі № 4 від 16.02.2011 р.) у номінації «Початкові класи» стала 
                                                     Москалюк Людмила Юріївна, 
учитель Ізюмської загальноосвітньої школи 
I-III ступенів №2 Ізюмської міської ради

Від щирого серця вітаємо переможця і фіналістів конкурсу. Бажаємо Вам творчих злетів, професійних успіхів, а також любові і здоров`я! Хай Вам щастить!

Методичні рекомендації щодо реалізації варіативної складової Типових навчальних планів в школі І ступеня


Основними завданнями школи І ступеня, визначеними Державним стандартом початкової загальної освіти, є всебічний розвиток молодших школярів та повноцінне оволодіння всіма компонентами навчальної діяльності. У змісті освіти враховуються наступність і неперервність, доступність і науковість, потенційні можливості для взаємозв’язку навчання, виховання і розвитку, реалізації принципів індивідуалізації, гуманізації навчально-виховного процесу.