середу, 4 листопада 2009 р.

Обласний науково-практичний семінар для методистів Р(М)МК і керівників Р(М)МО вчителів початкових класів

27 жовтня 2009 року на базі КЗ «Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти» відбувся науково-методичний семінар для методистів Р(М)МК, які супроводжують початкову школу та керівників Р(М)МО вчителів початкових класів.
         У семінарі взяли участь 62 особи.
         Тема семінару - Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах безперервної освіти.
У семінарі взяли участь автори навчально-методичного комплексу «Логічна мозаїка» з м. Одеси, які провели майстер-клас і презентацію цього курсу.
З.В. Рябова, к.пед.н., доцент, проректор з навчально-методичної роботи, в своїй доповіді розкрила питання розвитку професійної компетентності вчителів початкових класів в умовах безперервної освіти.
Г.І. Назаренко, к.п.н., доцент, завідувач кафедри методики дошкільної і початкової освіти, доповіла про те, як підвищення кваліфікації вчителів формують професійну компетентність педагога.
Учасники семінару ознайомились з основними завданнями діяльності Р(М)МО вчителів початкових класів відповідно до сучасних вимог, а також з основними вимогами щодо викладання навчальних предметів в початковій школі.
За результатами анкетування учасників, семінар пройшов на високому методичному рівні, був цікавим, змістовним і корисним.
Повноту задоволення своїх очікувань від семінару визначили: як «повністю задоволений» – 47%, «більш задоволений, чим ні» – 53%.
Найбільш вдалими моментами семінару були названі:
-         науково-методична насиченість семінару;
-         ознайомлення з досвідом Одеського регіону щодо вирішення питань впровадження в навчальний процес початкової школи предметів варіативної складової навчального плану.
Учасники семінару запропонували на наступних семінарах і надалі здійснювати поширення досвіду щодо використання інноваційних технологій у викладанні предметів варіативної складової навчального плану початкової школи, розглянути питання роботи з дітьми нестандартної поведінки і з обдарованими дітьми, використання проектних технологій в початковій школі.