понеділок, 25 жовтня 2010 р.

«Школа молодого методиста»

21 жовтня 2010 року відбулося засідання «Школи молодого методиста» для методистів     
Р(М)МК, які забезпечують науково-методичний супровід викладання предметів у початковій школі, стаж роботи яких на посаді методиста до 5 років.  
Тема «Науково-методичний супровід запровадження варіативної частини робочих навчальних планів початкової школи».
         
Під час семінару були розглянуті такі питання: 
 «Науково-педагогічні умови впровадження курсів за вибором у навчально-виховний процес початкової школи» (доповідь Вокової І.В., завідувача Цуентру формування здорового способу життя ХАНО);
«Упровадження курсів за вибором робочого навчального плану у навчально-виховний процес початкової школи Київського району м. Харкова» (Доповідь Уляк Д.К., методист  РМК управління освіти Київської районної в м. Харкові ради);
Учасникам засідання була запропонована  панорама презентацій курсів за вибором, які впроваджують вчителі м.Харкова і Харківської області: «Екологія»; «Етика та Естетика»; «Риторика»; «Сходинки до інформатики»; «Права дитини»; «Елементи геометрії»; «Цікава економіка».
Інформаційно-аналітичне повідомлення щодо регіональних програм курсів за вибором, які можна використовувати у варіативній частині робочого навчального плану початкової школи та навчально-методичні комплекси курсів за вибором які вийшли друком у видавництвах України, було зроблено методистом Центру виховання здорового способу життя Ротфорт Д.В.

На засідання було запрошено 21 методист Р(М)МК м.Харкова і Харківської області. Були присутні представники 20 районів, крім Коломацького і Краснокутського. Разом з тим, темою семінару були зацікавлені методичні кабінети Даргачівського і Зміївського відділів освіти.
За результатами анкетування, засідання було проведено на високому рівні, всі учасники були задоволені результатами роботи і визначили стовідсоткову актуальність теми.
Методистам було рекомендовано активніше впроваджувати у навчально-виховний процес початкової школи курсів за вибором варіативної частини робочого навчального плану.
У свою чергу, методисти висловили зацікавленість у таких темах на наступні засідання "Школи молодого методиста" як: питання наступності між ДНЗ і початковою школою ЗНЗ; малочисельні навчальні заклади; організація навчального процесу за індивідуальною формою навчання тощо. 

Немає коментарів:

Дописати коментар