вівторок, 13 квітня 2010 р.

Підсумки проведення науково-методичного семінару для методистів Р(М)МК, які забезпечують науково-методичний супровід викладання предметів у початковій школі

         08 квітня 2010 року на базі Харківської гімназії № 65 відбувся науково-методичний семінар для методистів Р(М)МК, які забезпечують науково-методичний супровід викладання предметів у початковій школі.
         У семінарі взяли участь 37 особи.
         Тема семінару - Упровадження природовідповідних систем навчання: проекту «Росток» і навчально-методичного комплексу «Абетка харчування» у початкових класах.
         У семінарі взяли участь О.М. Ващенко, к. пед. н., доцент Київського міського педагогічного університету ім. Б. Грінченко та Свириденко С. О., к. пед. н., Інститут проблем виховання АПН України – співавтори навчально-методичного комплексу «Абетка харчування», м. Київ, які ознайомили учасників з методологічним підґрунтям зазначеного курсу.
         З.В. Рябова, к.пед.н., доцент, проректор з навчально-методичної роботи, в своїй доповіді розкрила шляхи створення якісно орієнтованого освітнього середовища як механізму інноваційного розвитку освіти.
         Г.М. Волобуєва, директор Харківської гімназії № 65, доповіла про те, як відбувається створення якісно орієнтованого освітнього середовища та побудова індивідуальної траєкторії підвищення професіональної компетентності вчителя шляхом забезпечення науково-методичний супровід в умовах навчального закладу.
         А.Ю. Кравченко, к.пед.н., проректор з навчально-дослідної роботи ознайомила з основними підходами щодо організації інноваційної та експериментальної роботи в закладах освіти Харківської області.
          Також учасників семінару було ознайомлено з основними вимогами щодо завершення 2009/2010 навчального року в початковій школі.
          За результатами анкетування, семінар відбувся на високому методичному рівні, був цікавим, змістовним і корисним.
          Повноту задоволення своїх очікувань від семінару визначили: як «повністю задоволений» – 84%, «більш задоволений, чим ні» – 16%.
          Найбільш вдалими моментами семінару були названі:
- науково-методична насиченість семінару;
- ознайомлення з досвідом навчальних закладів м. Харкова щодо впровадження в навчальний процес початкової школи проекту «Росток» та науково-методичного комплексу «Абетка харчування».
        Учасники семінару запропонували на наступних семінарах і надалі здійснювати поширення досвіду щодо використання інноваційних технологій і програм у початковій школі, розглянути питання організації методичної роботи на різних рівнях науково-методичної діяльності – районних та шкільних методичних об’єднаннях.

Завідувач лабораторії за проблем виховання здорового способу життя І.В. Волкова
Методист Д.В.Ротфорт

Немає коментарів:

Дописати коментар