26 березня 2010 року на базі Харківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №156 у межах обласного педагогічного тижня відбулося секційне засідання керівників Р(М)МО вчителів початкових класів за темою “Створення якісно орієнтованого освітнього середовища в навчальному закладі шляхом мережної взаємодії педагогічної спільноти ”.
Взяли участь 62 особи. Були присутні представники всіх районів Харківської області і м. Харкова.
Під час секційного засідання були підняти питання:
- побудови якісно орієнтованого освітнього середовища (М.В. Коченгіна, викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти);
- удосконалення оцінювальної діяльності вчителя початкових класів
(О.М. Гезей, викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти.);
- розвитку мережної взаємодії вчителів початкових класів та навчально-методичне забезпеченням вивчення предметів у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 н.р (Д.В. Ротфорт, методист науково-методичної лабораторії з проблем виховання здорового способу життя).
Під час інтерактивного спілкування були розглянуті такі питання:
- застосування тестових технологій в навчальному процесі початкової школи;
- підвищення якості уроку;
- запровадження індивідуально-групових форм навчання в малочисельних ЗНЗ;
- робота з питань побудови індивідуальної траєкторії розвитку учителя та учня;
- регіональні моніторингові дослідження та напрями їх використання у професійній діяльності.
Досвід роботи з питань презентували:
- О.В. Ісаєнко, заступник директора з навчально-виховної роботи Харківської гімназії № 172 Київського району м. Харкова “Застосування тестових технологій в навчальному процесі початкової школи”;
- Л.М. Дьяченко, вчитель початкових класів Мереф`янської ЗОШ І-ІІІ ст. № 6, Харківського району “Робота з питань побудови індивідуальної траєкторії розвитку учителя;
- О.В. Мельник, учитель початкових класів, керівник ШМО Курилівського ліцею Куп’янського району “Підвищення якості уроку”.
Під час секційного засідання були підняти питання:
- побудови якісно орієнтованого освітнього середовища (М.В. Коченгіна, викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти);
- удосконалення оцінювальної діяльності вчителя початкових класів
(О.М. Гезей, викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти.);
- розвитку мережної взаємодії вчителів початкових класів та навчально-методичне забезпеченням вивчення предметів у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 н.р (Д.В. Ротфорт, методист науково-методичної лабораторії з проблем виховання здорового способу життя).
Під час інтерактивного спілкування були розглянуті такі питання:
- застосування тестових технологій в навчальному процесі початкової школи;
- підвищення якості уроку;
- запровадження індивідуально-групових форм навчання в малочисельних ЗНЗ;
- робота з питань побудови індивідуальної траєкторії розвитку учителя та учня;
- регіональні моніторингові дослідження та напрями їх використання у професійній діяльності.
Досвід роботи з питань презентували:
- О.В. Ісаєнко, заступник директора з навчально-виховної роботи Харківської гімназії № 172 Київського району м. Харкова “Застосування тестових технологій в навчальному процесі початкової школи”;
- Л.М. Дьяченко, вчитель початкових класів Мереф`янської ЗОШ І-ІІІ ст. № 6, Харківського району “Робота з питань побудови індивідуальної траєкторії розвитку учителя;
- О.В. Мельник, учитель початкових класів, керівник ШМО Курилівського ліцею Куп’янського району “Підвищення якості уроку”.
Немає коментарів:
Дописати коментар